Ο παίκτης meauchaussee1 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 29/09 14:20 στο MadLotto Forum: ακύρωση δώρου . Απαντήστε στον MadLotto και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Λοταρία !! Εγγραφείτε και παίξτε την Δωρεάν Λοταρία μας! 2 ισοπαλίες ανά ημέρα με κέρδη ανά κλήρωση 10.000,00 EUR!
Είναι αλήθεια ότι είναι κρίμα, αλλά ήταν απαραίτητο να δώσουμε προσοχή, χαιρετώ την ταχύτητα του MadWin έστειλε τα δώρα !! Εκτιμώ πραγματικά ότι λαμβάνω τα δώρα μου μόλις 1 εβδομάδα μετά τη ρωτήσω!
όσο μπορώ να καταλάβω την απογοήτευσή σας ότι δεν θα μπορέσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εγκαίρως, καθώς εκπλήσσομαι από την οργή σας, είναι η πρώτη φορά που κατηγορούμε να στείλουμε ένα δώρο πάρα πολύ γρήγορα!
Αποδεικνύεται ότι παραγγείλατε το δώρο σας την Κυριακή. Καθώς κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερα για τα δώρα που παραγγέλθηκαν στο κατάστημα, προχωρήσαμε στην αποστολή του το επόμενο πρωί, ακόμη και πριν η Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών μπορούσε να επεξεργαστεί το μήνυμά σας, δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα άλλο από μια άποψη εξυπηρέτηση πελατών με έδρα τη Γαλλία, λέω bravo MadWin 🙁y): 🙁y): 🙁y):
Φυσικά είναι κρίμα να λάβετε ένα δώρο που παραγγέλθηκε κατά λάθος, σας καταλαβαίνω, αλλά νομίζω ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν επιβεβαιώνουμε το αίτημα.
Συγγνώμη για εσάς! 🙁
Σας προσφέρω αυτή τη διαφήμιση για να μαλακώσετε την απογοήτευσή σας.
όσο μπορώ να καταλάβω την απογοήτευσή σας ότι δεν θα μπορέσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εγκαίρως, καθώς εκπλήσσομαι από την οργή σας, είναι η πρώτη φορά που κατηγορούμε να στείλουμε ένα δώρο πάρα πολύ γρήγορα!
Αποδεικνύεται ότι παραγγείλατε το δώρο σας την Κυριακή. Καθώς κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερα για τα δώρα που παραγγέλθηκαν στο κατάστημα, προχωρήσαμε στην αποστολή του το επόμενο πρωί, ακόμη και πριν η Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών μπορούσε να επεξεργαστεί το μήνυμά σας, δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα άλλο από την άποψη της «εφοδιαστικής».
Λυπούμαστε ειλικρινά ότι δεν μπορείτε να ακυρώσετε αυτό το δώρο εγκαίρως, αλλά κάναμε ό, τι θέλουμε όλοι οι παίκτες μας και τι μας κάνει διάσημο, όπως επισημαίνετε: στείλτε το δώρο σας στο πιο γρήγορα για να σας ικανοποιήσει.
Όσον αφορά το γεγονός ότι η Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών δεν μπόρεσε να σας απαντήσει εγκαίρως, είναι απλά ότι οι διαχειριστές λογαριασμών μας, που εδρεύουν στη Γαλλία, είναι σαν όλοι σε κατάσταση ηρεμίας (καλά άξιζε) τα Σαββατοκύριακα!
Για άλλη μια φορά με όλη μας την κατανόηση, ελπίζουμε ότι θα χαρούμε να λάβετε το δώρο σας!
εδώ, παραγγείλαλα ένα δώρο από λάθος επειδή δεν μπορούσα να επικυρώσω τις ουρές, σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να επικυρώσω αυτόν τον τρόπο, δεν συνειδητοποίησα ότι διέταξα !!! στα 10 λεπτά που έχω ακολούθησε, προχώρησα στην ακύρωση αυτής της σειράς ανεπιθύμητη !!! Δεν θα μπορούσα να γίνω πιο γρήγορος σήμερα το πρωί, έτσι δύο μέρες αργότερα μου είπαν ότι αυτό είναι αδύνατο επειδή αυτό το δώρο στάλθηκε ........ το 29ο !!!!!! θα καταλάβετε την οργή μου, γιατί έδωσα αυτά τα τρελά για την απόκτηση δώρου πολύ πιο ενδιαφέρουσα !!!! Ήθελα να μεταδώσω αυτό το μήνυμα είναι πραγματικά απαράδεκτο από αυτό το site που έχει καλή φήμη, αλλά εδώ σας εγγυώμαι, πραγματικά με απογοητεύουν! Ελπίζω ότι θα επανέλθουν στην απόφασή τους !! ειδικά ότι αυτή η ψεύτικη χειραγώγηση δεν θα συνέβαινε αν ο χώρος είχε δουλέψει σωστά την προηγούμενη Κυριακή !! Επαναλαμβάνω, ποιος σας γελάει ;;