Ο παίκτης rinah δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 16/04 20:52 στο MadLotto Forum: σταματήστε να ενοχλείτε τον webmaster με τα προβλήματα του υπολογιστή σας . Απαντήστε στον MadLotto και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Λοταρία !! Εγγραφείτε και παίξτε την Δωρεάν Λοταρία μας! 2 ισοπαλίες ανά ημέρα με κέρδη ανά κλήρωση 10.000,00 EUR!
Ο WebMaster έγραψε: Αυτή είναι μια τροποποιημένη ανάρτηση : Γεια σας 🙋
Λοιπόν, ο καθένας έχει τη δική του γνώμη φυσικά, αλλά κατά κάποιον τρόπο νομίζω ότι η Rinah έχει δίκιο που επισημαίνει ότι το φόρουμ δεν είναι το μέρος για να εκθέσει ο καθένας τις προσωπικές του ανησυχίες... Εξυπηρέτηση πελατών είναι εκεί για αυτό!
Συχνά μας επικρίνετε ότι δεν επικυρώνουμε όλα τα μηνύματά σας, αλλά να γνωρίζετε ότι αν επικυρώναμε τα πάντα, αυτό το φόρουμ θα ήταν μόνο μια διαδοχή προσωπικών μηνυμάτων που εξ ορισμού αφορούν μόνο τους συντάκτες τους! Και ξαφνικά, είμαι σίγουρος ότι όλοι θα κατέληγαν να εγκαταλείψουν το φόρουμ...
Εν ολίγοις, πρέπει να βρείτε τη σωστή ισορροπία...Παράδειγμα: σχετικά με το πρόβλημα που έχετε αντιμετωπίσει πολλοί από εσάς αυτές τις μέρες για πρόσβαση στα παιχνίδια, δημοσίευσα τα πρώτα αιτήματα, απάντησα και τώρα απλά δεν επικυρώνω άλλα μηνύματα για αυτό το πρόβλημα γιατί δεν κάνει τίποτα να επαναλαμβάνεις το ίδιο πράγμα 20 φορές την ημέρα!
Πρέπει να προσπαθήσεις να μην είσαι Αλλά... Web... είναι ήδη έρημο αυτό το φόρουμ!!!! 😂 η λίγη ζωή που του έχει απομείνει περνάει από τα λίγα επικυρωμένα μηνύματα από παραπονεμένους σαν εμένα 😉 και ξανά... Μόλις κερδίζουν οι παραπονούμενοι... Μεγάλο κενό στο φόρουμ... εν ολίγοις και εγώ θα ήθελα να μπορώ να μην έχω πια τίποτα να πω... Ποιος είπε ότι ισχύει ήδη;;😀
Αυτή είναι μια τροποποιημένη ανάρτηση : Γεια σας 🙋
Λοιπόν, ο καθένας έχει τη δική του γνώμη φυσικά, αλλά κατά κάποιον τρόπο νομίζω ότι η Rinah έχει δίκιο που επισημαίνει ότι το φόρουμ δεν είναι το μέρος για να εκθέσει ο καθένας τις προσωπικές του ανησυχίες... Εξυπηρέτηση πελατών είναι εκεί για αυτό!
Συχνά μας επικρίνετε ότι δεν επικυρώνουμε όλα τα μηνύματά σας, αλλά να γνωρίζετε ότι αν επικυρώναμε τα πάντα, αυτό το φόρουμ θα ήταν μόνο μια διαδοχή προσωπικών μηνυμάτων που εξ ορισμού αφορούν μόνο τους συντάκτες τους! Και ξαφνικά, είμαι σίγουρος ότι όλοι θα κατέληγαν να εγκαταλείψουν το φόρουμ...
Εν ολίγοις, πρέπει να βρείτε τη σωστή ισορροπία...Παράδειγμα: σχετικά με το πρόβλημα που έχετε αντιμετωπίσει πολλοί από εσάς αυτές τις μέρες για πρόσβαση στα παιχνίδια, δημοσίευσα τα πρώτα αιτήματα, απάντησα και τώρα απλά δεν επικυρώνω άλλα μηνύματα για αυτό το πρόβλημα γιατί δεν κάνει τίποτα να επαναλαμβάνεις το ίδιο πράγμα 20 φορές την ημέρα!
Πρέπει να προσπαθείς να μην είσαι «εγωιστής», δηλαδή να διαβάζεις τα μηνύματα των άλλων και τις απαντήσεις που δίνονται παρά ο καθένας να στέλνει το δικό του μήνυμα για ένα θέμα που ήδη καλύπτεται αλλού...
Εν ολίγοις, ορίστε, δεν με βαριέσαι 😉 αλλά ελπίζω να καταλαβαίνεις την ανάγκη ρύθμισης των μηνυμάτων για να μην σε κατακλύζουν τα μηνύματα προσωπικών αιτημάτων!
Γεια σας, σας βρίσκω λίγο σκληρό: Έχω επίσης προβλήματα με το άνοιγμα των περισσότερων παιχνιδιών εδώ και λίγες μέρες (μπλοκάρει στο "παρακαλώ περιμένετε")... Όπως εσείς, παίζω σε πολλούς υπολογιστές. Ο εξοπλισμός μου ελέγχεται και γίνονται οι ενημερώσεις. Έχω ακόμη και τεχνικό υπολογιστών στο σπίτι... Νομίζω ότι το φόρουμ χρησιμοποιείται για αυτόν τον τύπο ανταλλαγής. Γιατί λοιπόν αυτού του είδους η απάντηση; Mapi2601
Ποτέ δεν έχω πρόβλημα με τα παιχνίδια... και δεν νομίζω ότι είμαι ο μόνος. FYI Παίζω σε πολλούς υπολογιστές ανάλογα με το πού είμαι τουλάχιστον 5 και ποτέ ένα pb. Ελέγξτε λοιπόν τον εξοπλισμό σας. Με εκτίμηση, Ρίνα