Πράγματι, δεν δημοσίευσα τα μηνύματά σας επειδή αφορούν ένα καθαρά προσωπικό πρόβλημα. Επαναλαμβάνω, το φόρουμ δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί ως παράρτημα της Εξυπηρέτησης Πελατών!
Εάν δεν έχετε λάβει το δώρο σας, πρέπει να επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών, η οποία είναι η μόνη που θα σας πει τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε!
Καλά παιχνίδια!
Το Διαδίκτυο " (καμία απάντηση δεν θα δημοσιευθεί για αυτήν την ανάρτηση)
bjr qq έχει til το ίδιο πρόβλημα από εμένα μετά από περισσότερο από ένα μήνα που δεν έχω λάβει τα δώρα μου είναι αυτό φυσιολογικό; Έχω δημοσιεύσει το ίδιο μήνυμα χθες ότι δεν συμβαίνει ή ξέρω περισσότερα για αυτό που έγραψα ευχαριστώ καλά ημέρα