|
ευχαριστώ που μου απαντήσατε, επιλύθηκε γρήγορα με την εξυπηρέτηση πελατών 🙁 y):
|
|
κανονικά είναι στιγμιαία
|
|
Καλημέρα ! Είναι άμεσο και αυτόματο... τσεκάρετε καλά, αλλιώς επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών 😂
|
|
Κανονικά θα πρέπει να στείλετε ένα μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών αμέσως!
Cdt!
Μαρία
|
|
ποιος μπορεί να μου πει πόσο διάστημα μεσολάβησε μια ανταλλαγή και η τοποθέτηση Πόντοι στον λογαριασμό μου επειδή αντάλλαξα ένα dvd αλλά δεν μου πιστώθηκε ευχαριστώ ???
|
|