Λόγω των εορτών των Χριστουγέννων, οι χρόνοι διεκπεραίωσης της Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μεγαλύτεροι από το συνηθισμένο. Όλα θα επανέλθουν κανονικά την επόμενη εβδομάδα, επομένως το μήνυμά σας θα πρέπει να υποβληθεί σε επεξεργασία σύντομα για να διορθωθεί το πρόβλημά σας.
Αυτή είναι μια τροποποιημένη ανάρτηση : ΠΡΩΙ, Η τεχνική υποστήριξη είναι απρόσιτη επειδή δεν υπάρχουν απαντήσεις σε ερωτήσεις που τέθηκαν στην ενότητα πελατών, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν έλαβα το premium bonus των 1000000 Pelipisteet όταν έλαβα τα λάφυρα από το στήθος για το επιθυμητό παιχνίδι, σας ευχαριστώ για τη διόρθωση αυτού λάθος και να μου αποδώσει τα Pelipisteet μου. εγκάρδια Τζουλιάνα