|
🙋Υπηρεσία πελατών σε απουσία από τον Οκτώβριο !! Τους ρωτάω: γιατί ο αριθμός των σημείων του φίλου μου δεν είναι ο ίδιος για λογαριασμό του, όπως στο διαγωνισμό των νονών στην περίπτωσή μου ??? δεν είναι πραγματικά σοβαροί στην παρακολούθηση των απαντήσεων ή δεν ξέρουν τι να απαντήσουν, δεδομένου ότι εξέτασα τον κανονισμό και δεν διαπίστωσε ότι δεν λαμβάνονται υπόψη οι πόντοι που ορίζονται από το filleuil στις ελεύθερες περιστροφές για τα σημεία του διαγωνισμού του νονός§§§§§ Είμαι αποφασισμένος
|
|
Η υπομονή και η επιμονή κάνουν τα σημεία να συσσωρεύονται! Αλλά μην ξεχνάτε ότι το κύριο πράγμα είναι να διασκεδάσετε .... 😉
|
|
πραγματικά από τη στιγμή είναι γρήγορη και αυτή τη στιγμή οι απαντήσεις δεν φθάνουν, πιστεύω ότι δεν αντιμετωπίζουν τα πάντα πάντα
|
|
γεια σας, θα έρθει εδώ! 🙋🙋🌹
|
|
γεια σου αγκινάρες σχόλια αμοιβή εσείς για να κερδίσετε όσο εξηγείτε μου ευχαριστώ εκ των προτέρων Είμαι στην ομίχλη πλήρη
|
|
Γεια σας,
Λόγω διακοπών, η επεξεργασία των μηνυμάτων που αποστέλλονται στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών είναι στην πραγματικότητα μεγαλύτερη από το συνηθισμένο. Σας ευχαριστούμε που μας συγχωρέσατε. Λάβετε υπόψη σας ότι θα απαντήσουμε σε όλα τα αιτήματα!
Καλά παιχνίδια!
Το Διαδίκτυο "
|
|
Έρχομαι στο φόρουμ με απελπισία ... έστειλα 3 μηνύματα στην εξυπηρέτηση πελατών ... το παλαιότερο από τα οποία ήταν μια εβδομάδα και δεν έχω ακόμα καμία απάντηση ... cekoidonk kejedoifaire ??? ... (bou)
|
|