Ο παίκτης lolousher δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 23/05 11:02 στο MadLotto Forum: δώρο παράδοσης . Απαντήστε στον MadLotto και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Λοταρία !! Εγγραφείτε και παίξτε την Δωρεάν Λοταρία μας! 2 ισοπαλίες ανά ημέρα με κέρδη ανά κλήρωση 10.000,00 EUR!
Επιτρέψτε μου να κόψω το μήνυμά σας, το οποίο είναι λίγο δύσκολο για μας, ξέρετε ότι είμαστε σοβαροί άνθρωποι!
Η εξυπηρέτηση πελατών ερευνά αυτό το δώρο, παίρνει λίγο χρόνο. Είναι επίσης μια αποστολή που χρονολογείται από μια εβδομάδα, γι 'αυτό είναι πολύ πρόσφατη, νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος πανικού. Ειδικά επειδή δεν είμαστε εμείς που μεταφέρουμε τα δώρα στο σπίτι σας, αλλά έναν εξωτερικό πάροχο (Coliposte σε αυτή την περίπτωση), πρέπει να ελέγξουμε μαζί τους να προσδιορίσουν ακριβώς την προέλευση του προβλήματος.
Είναι προφανές ότι αν ο παίκτης σας δεν έφτασε για κάποιο λόγο, θα σας στείλουμε ένα άλλο. Αυτό είναι ένα σπάνιο πρόβλημα, αλλά όταν συμβαίνει αυτό, πιστεύουμε ότι πάντα βρίσκουμε μια λύση.
Μέχρι τότε, θα καταλάβετε ότι χρειάζεται λίγη υπομονή!
Καλά παιχνίδια!
Το Διαδίκτυο " Γεια σας web
Δεν ξέρω αν MadWin πιέσεις στο MadWin όσον αφορά την παρτίδα μου που δεν έλαβε ακόμα. Αλλά έχω καλά νέα! Θα μου στείλουν ένα walkman στις αρχές της επόμενης εβδομάδας. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και σίγουρα για τη βοήθειά σας προς μένα !! Καλημέρα σε εσάς και όλη την ομάδα του MadWin 🍸🍸🍸
Σε κάθε περίπτωση εκτιμώ πολύ γρήγορα την απάντησή σας! Μέχρι τότε όλα τα αγροτεμάχια έφθασαν γρήγορα, αλλά ειλικρινά αυτό αρχίζει να με ανησυχεί. Σας εύχομαι καλό τέλος της ημέρας και σας ευχαριστώ ξανά για την απάντησή σας. 🙋
Επιτρέψτε μου να κόψω το μήνυμά σας, το οποίο είναι λίγο δύσκολο για μας, ξέρετε ότι είμαστε σοβαροί άνθρωποι!
Η εξυπηρέτηση πελατών ερευνά αυτό το δώρο, παίρνει λίγο χρόνο. Είναι επίσης μια αποστολή που χρονολογείται από μια εβδομάδα, γι 'αυτό είναι πολύ πρόσφατη, νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος πανικού. Ειδικά επειδή δεν είμαστε εμείς που μεταφέρουμε τα δώρα στο σπίτι σας, αλλά έναν εξωτερικό πάροχο (Coliposte σε αυτή την περίπτωση), πρέπει να ελέγξουμε μαζί τους να προσδιορίσουν ακριβώς την προέλευση του προβλήματος.
Είναι προφανές ότι αν ο παίκτης σας δεν έφτασε για κάποιο λόγο, θα σας στείλουμε ένα άλλο. Αυτό είναι ένα σπάνιο πρόβλημα, αλλά όταν συμβαίνει αυτό, πιστεύουμε ότι πάντα βρίσκουμε μια λύση.
Μέχρι τότε, θα καταλάβετε ότι χρειάζεται λίγη υπομονή!