|
poppers50 έγραψε: πρέπει να βελτιστοποιήσουμε για πιστώσεις! Παίζω ουσιαστικά κανένα δωρεάν παιχνίδι! όλα τα κέρδη μου προέρχονται από τα πληρωμένα παιχνίδια !! MadWin χρησιμοποιεί το ταχυδρομείο ως μεταφορέα!
Γεια σας poppers50 🙋
Συγγνώμη για τα χαμένα σας παρτίδες με το ταχυδρομείο βλέπετε τα ίδια κλεμμένα από μόνα τους 😈
Έκανα ένα παράδειγμα και υπέφερε στις αρχές του έτους από τους φίλους μας από το ταχυδρομείο 😈
Όλα τα μέρη που λαμβάνουμε δεν περνούν από το MadWin , γι 'αυτό είναι σαφές ότι για αυτούς είναι αδύνατον να μας δώσουμε αριθμούς παρακολούθησης.
Όλες οι παρτίδες σύμφωνα με τις αξίες τους παραδίδονται έναντι υπογραφής, συνεπώς, εάν δεν έρχεται τίποτα, σας συμβουλεύω θερμά να έρθετε σε επαφή με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της MadWin , ανακοινώνοντάς τις τις παρτίδες που έχουν αποσταλεί, από τις οποίες θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες στο τμήμα suvi του τα κέρδη σας. Μόνο θα μπορέσουν να επικοινωνήσουν με τον προμηθευτή τους για να ξεκινήσουν μια διαδικασία στο ταχυδρομείο.
Ένα όπλο συμβίωσης! Γιατί όταν η θέση αναγνωρίζει ότι έκανε λάθος! Δεν πρέπει να είστε σε βιασύνη για αποζημίωση από την πλευρά τους 😈
FYI, το πρόβλημά μου που είχα μαζί τους να ξεκινήσει στα τέλη Δεκεμβρίου 2006 και είχα την επιστροφή μετά από πέντε μήνες (458 €).
Έτσι, για να καταλήξουμε, μην αφήνετε το τραγούδι (για να το πω έτσι), ο MadWin πληρώνει τα έξοδα MadWin για εμάς. Ως αποτέλεσμα, η Post πρέπει να εκπληρώσει τις δεσμεύσεις της απέναντι σε αυτούς τους πελάτες!
Ελπίζω ότι θα κερδίσετε, σας εύχομαι () y):
Καλησπέρα και 🍸
|