|
Hello🙋
το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε είναι μόνο ένα πρόβλημα ενημέρωσης της εμφάνισης του υπολοίπου MadPoints. Δεν έχετε χάσει κανένα MadPoints, είναι εγγεγραμμένοι στο λογαριασμό σας!
Αυτό το πρόβλημα παρουσιάζεται μερικές φορές σε ορισμένα προγράμματα περιήγησης (συμπεριλαμβανομένου του Internet Explorer). Για να βεβαιωθείτε για το υπόλοιπό σας MadPoints, υπάρχει μια λύση: Αποσυνδεθείτε από το site (κάντε κλικ στο "αποσυνδεθείτε", στα δεξιά του ισοζυγίου σας για τα Παιχνίδια) και, στη συνέχεια, συνδεθείτε ξανά με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας. Τα δεδομένα σας θα ενημερωθούν καλά.
Σε περίπτωση αμφιβολίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών.
Καλά παιχνίδια! Το Διαδίκτυο "
|