Επικοινωνησα με την Εξυπηρέτηση Πελατών για να τους ρωτήσω την ίδια ερώτηση, ώστε να σας πω ακριβώς τι μου είπαν.
Συνήθως δεν αποστέλλει ποτέ τα τιμολόγια, αλλά εάν ένα από τα δικά σας δώρα λειτουργεί περισσότερο ή συναντά δυσλειτουργία αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί τους για να τους στείλετε το δώρο και θα χρεώσει τα υπόλοιπα καλά με τα έξοδα αποστολής που επιστρέφονται.
Μικρή ερώτηση για το webmaster πώς να εγγυηθεί τα δώρα που κέρδισε (wii, ps3, xbox, ds ....); Μπορούμε να έχουμε ένα τιμολόγιο για παράδειγμα; σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.