|
knight2000 έγραψε: Συνέβη σε μένα ότι είχα δει πολύ αργά ότι είχα κερδίσει ένα δώρο στην βιτρίνα και δεν μπορούσα να το εξαργυρώσω για πόντους.
Θα ήθελα να έχω ένα μήνυμα στην κεντρική σελίδα για να μας πείτε ότι έχει κερδηθεί ένα δώρο.
Τι έκανα για να είμαι σίγουρος ότι δεν χάσαμε κανένα από τα δώρα που κέρδισα ήταν ότι έβαλα τη σελίδα "παρακολούθηση κερδών" ως αγαπημένη. Έτσι κάθε φορά που θέλω να συνδεθώ, βλέπω αμέσως αν υπάρχει ένα νέο κέρδος για την πίστη μου. είναι λύση 🙁y):
Καλή παιχνίδια όλων
|
|
Συνέβη σε μένα ότι είχα δει πολύ αργά ότι είχα κερδίσει ένα δώρο στην βιτρίνα και δεν μπορούσα να το εξαργυρώσω για πόντους.
Θα ήθελα να έχω ένα μήνυμα στην κεντρική σελίδα για να μας πείτε ότι έχει κερδηθεί ένα δώρο.
|
|
Γενικά, έχουμε λίγες μόνο ημέρες μεταξύ της κατάστασης "σε εκκρεμότητα" και "επικυρωμένης". Αλλά συχνά ανακαλύπτω ότι κέρδισα "τυχαία" πηγαίνοντας στη σελίδα κερδισμένων βραβείων.
Θα ήταν συνετό να έχουμε ένα αναδυόμενο παράθυρο ή ένα μήνυμα απευθείας στον ιστότοπο που μας προειδοποιεί ότι κερδίσαμε πολλά (για παράδειγμα στην κλήρωση)
|
|
BJR,
Είμαι λίγο έκπληκτος από αυτό το μήνυμα, προσωπικά γενικά ανταλλάσσω δώρα 48 ώρες μετά το κέρδος. Προσπαθήστε να έρθετε σε επαφή με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών, η οποία σίγουρα θα μπορέσει να σας ενημερώσει
|
|
Κερδίζω κάποια δώρα σε βιτρίνες λοταρίας αλλά είναι μικρά μέρη που θα ήθελα να εξαργυρώσω για πόντους. Όταν το κάνω την ίδια μέρα όταν βλέπω ότι κέρδισα το δώρο, αλλά αν περιμένω λίγο το δώρο είναι ήδη επικυρωμένο και δεν μπορώ να το ανταλλάξω. Αλλά υπάρχουν μέρες που δεν μπορώ να συνδεθώ και ανακαλύπτω μόνο την επόμενη μέρα ένα δώρο που δεν μπορώ να αλλάξω (γενικά είναι το κινητό κλιπ λουλουδιών, το οποίο δεν με ενδιαφέρει, έχω ήδη ένα και δεν το χρησιμοποιώ, έναντι του αντίστοιχου ποσού των σημείων που με ενδιαφέρει). Εύχομαι να είχαμε 2 ή 3 ημέρες για να ανταλλάξουμε τα δώρα για πόντους.
|
|