Ο παίκτης Cashcube12 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 19/10 17:03 στο MadLotto Forum: ΔΗΛΩΣΗ ΔΩΡΟΥ: ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ; . Απαντήστε στον MadLotto και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες

Τελευταία κλήρωση λαχειοφόρων αγορών  10 22 35 39 42 44  : Νικητές: 583 

Θέμα:  ΔΗΛΩΣΗ ΔΩΡΟΥ: ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ;
Cashcube12
11 
19/10/2010 17:03:21

Γεια σε όλους, ανακάλυψα MadWin πριν από λίγες μέρες και αγόρασα πολλά Συντελεστές που έπαιξα σε Catch A Prize .

Είχα την ευκαιρία να ανακαλύψω το loot box και να διαλέξω ένα πακέτο.

(Πήρα μια γιαουρτιέρα LAGRANGE).

Για πέντε ημέρες η παρτίδα μου ήταν σε εκκρεμότητα και τώρα επισημαίνεται ως: "Δεν έχει συμπληρωθεί";

Θα μπορούσατε να μου πείτε αν αυτό είναι φυσιολογικό, είμαι νέος, οπότε ορίστε.

Τις καλύτερες ευχές.

prosterbob
01/11/2010 09:25:40

Για τον έλεγχο της ταυτότητας, είναι λογικό. Ενώ οι περισσότεροι ενοικιαστές είναι ειλικρινείς σχετικά με τους κανόνες, ορισμένοι δε διστάζουν να δημιουργήσουν λογαριασμούς φαντασμάτων, εξ ου και η ανάγκη ελέγχου. Στην οικογένεια, όλοι έχουμε έναν λογαριασμό, δηλαδή την ίδια διεύθυνση, αλλά όχι τα ίδια ονόματα (4 μέλη και 3 ονόματα: οικογένεια). Μόνο ένα από τα οικογενειακά ονόματα βρίσκεται στον κατάλογο, τόσο εύκολα επαληθεύσιμο. Για τα υπόλοιπα μέλη, κανένα ίχνος ύπαρξης, αν δεν είναι επαλήθευση κατόπιν αιτήματος του MadWin για να δικαιολογήσει την ειλικρίνεια των πληροφοριών (πραγματική ύπαρξη του προσώπου) με αίτημα αντίγραφο της κάρτας ταυτότητας. Αυτή είναι η απόδειξη ότι αυτός ο ιστότοπος είναι σοβαρός!
Για εκκρεμείς καταστάσεις, απαιτείται υπομονή.
Αυτό που βρήκαμε πολύ ωραία είναι η στάση του MadWin απέναντι στα αποθέματα: ένα κέρδος από την κλήρωση της βιτρίνας, έτσι σε λίγους Madpoints, επιστρέφεται σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόθεμα. Αλλά το επιστρέφουν στην αξία της βιτρίνας Δώρα, δηλαδή όχι πολύ από το 10 φορές το ποντάρισμα! Δεν ήταν το όνομά μου, αλλά το όνομα του αδελφού μου, αλλά μοιραζόμαστε τα δώρα, συγκρίνουμε τα αποτελέσματα της οικογένειάς μας, ....
Απογοητευμένος να μην έχει το δώρο, αλλά χαρούμενος που βλέπει το τζάκποτ σε σημεία πολύ λιπαρά! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

zezette4211
28/10/2010 23:56:57

δεν ανησυχείτε για το raphi αλλά δεν έχετε ακόμα απαντήσει για τώρα και δεν μπορείτε να ακυρώσετε ακόμη και την παραγγελία σας επειδή το σήμα της δεν καταγράφεται όταν κάνετε κλικ στο ακυρωμένο

raphi62200
392 
28/10/2010 09:12:55

Γεια σε όλους! 🙋

zezette4211, cashcube12, chevalier3000 ή άλλοι, μπορείτε να μας πείτε πότε θα είναι πάντα ενημερωμένα για εσάς. Θα μας επιτρέψει να μας καθησυχάσει αν συμβεί κάτι τέτοιο.

Όπως επισημαίνει το 2loup1, με τα καταστήματα Cashcube, κατάστημα ή λανσαρίσματα, προβλήματα με παιχνίδια, τρέχουσες ή μελλοντικές καινοτομίες ... και σίγουρα διακοπές, απαντήσεις εξυπηρέτησης πελατών ή επικύρωση δώρων θα είναι μεγαλύτερες.

Σε αυτή την περίπτωση, πείτε μας τη Melles και την κ. Admin! Καλή τύχη επίσης! 🌹

Καλή μέρα σε όλα και καλά παιχνίδια!

calop06
611 
27/10/2010 01:32:17

Γεια σας 🙋

Έχουν εργασία με το CASHCUBE 😀 Τότε μερικοί πρέπει να είναι σε διακοπές 🙁y):

Για να σε περιμένεις, πάρτε 🍸

Έχετε μια ωραία μέρα 🎤

chevalier3000
59 
27/10/2010 00:04:52

Το πήρα ως απάντηση από την εξυπηρέτηση πελατών

Το κράτος χωρίς πληροφορίες σημαίνει ότι αυτό το δώρο περιμένει την επικύρωση από τον διαχειριστή. Η κατάσταση του δώρου σας θα ενημερωθεί μόλις η επικύρωση γίνει αποτελεσματική.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,

την ομάδα MadWin

// για ένα δώρο που κέρδισε στις 26 Σεπτεμβρίου, έστειλα την ερώτηση λίγες μέρες αργότερα και η εξυπηρέτηση πελατών μου απάντησε στις 2 Οκτωβρίου. Από τότε το καθεστώς εξακολουθεί να είναι "απροσδιόριστο".

Αν ο διαχειριστής κινηθεί λίγο :)

zezette4211
23/10/2010 12:40:12

Γεια σας, έχω το ίδιο πρόβλημα, αλλά διαρκεί περισσότερο από όσο διαρκεί και σε πολλά δώρα για να κερδίσετε ή να παραγγείλετε και όταν κάνετε κλικ στο να ακυρώσετε το σημάδι του δεν αποθηκεύεται η σειρά και οι βαθμοί χρεώνονται.
Όσο για την εξυπηρέτηση των πελατών, δεν υπάρχει ακόμα καμία απάντηση έτσι κατά τη γνώμη μου δεν περιμένουν να έχουν τα καλά δώρα ημέρας σας.

raphi62200
392 
21/10/2010 18:45:22

Συμφωνώ απόλυτα με εσάς και φαντάζομαι την δουλειά της MadWin πελατών της MadWin .

Αλλά καθώς είμαι νέος και βλέπω ότι αυτή η κατάσταση είναι φυσιολογική, εγώ θέτω τον εαυτό μου ερωτήσεις, ειδικά ότι ανυπομονώ να λάβω την παρτίδα μου! 😂

Καλησπέρα σε όλους σας!


Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας! Το φόρουμ είναι εδώ για αυτό. Μη διστάσετε να μας πείτε αν όλα πάνε καλά με το δώρο σας.

Έχετε ένα καλό βράδυ! 🍸

calop06
611 
21/10/2010 00:35:57

Συμφωνώ απόλυτα με εσάς και φαντάζομαι την δουλειά της MadWin πελατών της MadWin .

Αλλά καθώς είμαι νέος και βλέπω ότι αυτή η κατάσταση είναι φυσιολογική, εγώ θέτω τον εαυτό μου ερωτήσεις, ειδικά ότι ανυπομονώ να λάβω την παρτίδα μου! 😂

Καλησπέρα σε όλους σας!


Γεια σας 🙋

Αν όχι σήμερα, θα είναι αύριο: ας θυμηθούμε ότι η υπομονή είναι ο πυλώνας της σοφίας.

[Frédéric Mistral]

Έχετε μια ωραία μέρα 🎤

Cashcube12
11 
20/10/2010 21:05:22

Συμφωνώ απόλυτα με εσάς και φαντάζομαι την δουλειά της MadWin πελατών της MadWin .

Αλλά καθώς είμαι νέος και βλέπω ότι αυτή η κατάσταση είναι φυσιολογική, εγώ θέτω τον εαυτό μου ερωτήσεις, ειδικά ότι ανυπομονώ να λάβω την παρτίδα μου! 😂

Καλησπέρα σε όλους σας!



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν Λόττο χωρίς καμία υποχρέωση αγοράς, Δωρεάν Λοταρία και Δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα