Ο παίκτης webmaster δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 13/11 14:25 στο MadLotto Forum: Ειδοποίηση προς όλους: Εξυπηρέτηση πελατών και εσείς . Απαντήστε στον MadLotto και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες
Δωρεάν Λοταρία !! Εγγραφείτε και παίξτε την Δωρεάν Λοταρία μας! 2 ισοπαλίες ανά ημέρα με κέρδη ανά κλήρωση 10.000,00 EUR!
Οι χρόνοι απόκρισης της Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν εξαιρετικοί εδώ και τρεις μήνες, όπως φαίνεται από όλες τις ειδοποιήσεις που οι νικητές μας ευχαρίστως μας στέλνουν ταχυδρομικά μετά την παραλαβή ενός δώρου.
Ωστόσο, είναι αλήθεια ότι την περασμένη εβδομάδα, οι καθυστερήσεις μας ήταν πολύ μεγαλύτερες επειδή είμαστε λίγο κατακλυσμένοι από τα μηνύματα που ακολουθούν τα σφάλματα που εμφανίστηκαν στους ιστότοπους στις 09/11 🤕 Βασικά, πρέπει ακόμα να βελτιώσουμε τους χρόνους αντίδρασής μας ανά περίπτωση μεγάλη εισροή αιτημάτων.
Σας ζητώ λοιπόν από όλους λίγη επιπλέον υπομονή και κατανόηση: μόλις εμφανιστούν μεγάλα σφάλματα στο MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFun και τώρα MadGames, ζητείται πολύ η Εξυπηρέτηση Πελατών και οι χρόνοι απόκρισής μας φυσικά παρατείνονται.
Για να μην πω ότι η Πέμπτη 11/11 ήταν αργία και αυτό δεν βοηθάει!
Τα πράγματα θα πρέπει να είναι κανονικά από τη Δευτέρα 22/11.
Παρασκευή, είναι έντεκα η ώρα, καμία απάντηση σε ένα μήνυμα που εστάλη χθες στο 0h40 στο sc, δεν υπάρχει πελάτης συνομιλίας από χθες, μηνύματα δεν επικυρώθηκαν την ημέρα χθες στο φόρουμ, και καμία πληροφορία δεν μεταδόθηκε στον τοίχο 🙁 ήδη διακοπές;
🙋 καλή τύχη στην αφθονία της δουλειάς, οι νικητές είμαι σίγουρος ότι θα κάνουν υπομονή όταν οι άλλοι ελπίζουν να κερδίσουν θα παραμείνουν... ευτυχισμένο τέλος της χρονιάς 2013
Γεια σε όλους ! 🙋🙋
Οι χρόνοι απόκρισης της Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν εξαιρετικοί εδώ και τρεις μήνες, όπως φαίνεται από όλες τις ειδοποιήσεις που οι νικητές μας ευχαρίστως μας στέλνουν ταχυδρομικά μετά την παραλαβή ενός δώρου.
Ωστόσο, είναι αλήθεια ότι την περασμένη εβδομάδα, οι καθυστερήσεις μας ήταν πολύ μεγαλύτερες επειδή είμαστε λίγο κατακλυσμένοι από τα μηνύματα που ακολουθούν τα σφάλματα που εμφανίστηκαν στους ιστότοπους στις 09/11 🤕 Βασικά, πρέπει ακόμα να βελτιώσουμε τους χρόνους αντίδρασής μας ανά περίπτωση μεγάλη εισροή αιτημάτων.
Σας ζητώ λοιπόν από όλους λίγη επιπλέον υπομονή και κατανόηση: μόλις εμφανιστούν μεγάλα σφάλματα στο MadWin , QuoVerbis , CadoVillage , MadLotto , FilFun και τώρα MadGames, ζητείται πολύ η Εξυπηρέτηση Πελατών και οι χρόνοι απόκρισής μας φυσικά παρατείνονται.
Για να μην πω ότι η Πέμπτη 11/11 ήταν αργία και αυτό δεν βοηθάει!
Τα πράγματα θα πρέπει να είναι κανονικά από τη Δευτέρα 22/11.
Θα μπορούσε η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών να μην επιτρέψει την κατάργηση ενός μηνύματος όταν δεν έχει πλέον λόγο να είναι; Το SV θα ήταν λιγότερο γεμάτο. Οι πιστώσεις που αποκτήθηκαν μετά τη μετατροπή τρελών σημείων έχουν πλέον πιστωθεί στους λογαριασμούς μου, αλλά εκκρεμούν μηνύματα.
Η 13/11/2010. Γεια σου, JP!
Αυτή η ιδέα είναι στο μυαλό μου για λίγο! Τιμά σε σας που θα το έχετε εκφράσει και ποιος είναι πολύ εμπλεκόμενος! Πολύ καλή ιδέα, για τους παίκτες που θέλουν να θέσουν τέρμα σε αιτήσεις που έχουν γίνει OBSOLET! Το SC θα είναι περισσότερο "αεριζόμενο".
Bravo JP!
RECO-RECO-RECO !!!
Με εκτίμηση,
Fred.
🙋 Γεια σε όλους!
Συμφωνώ απόλυτα. Θα ήταν ένας σωστός χρόνος για όλους! 🙁y)
από σήμερα το πρωί δεν μπορώ να συνδεθώ με το lettrix για τις δωρεάν περιστροφές μου και να συνδεθώ με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών για να την αναφέρω όπως συνιστάται στο μήνυμα που εμφανίζεται
Γι 'αυτό περνάω από αυτό το φόρουμ ελπίζοντας ότι το πρόβλημα θα επιλυθεί σύντομα σας ευχαριστώ