|
Γεια σας,
Μετά την έκδοση της νέας διαδικασίας επαλήθευσης διεύθυνσης, αρκετά μέλη αντιμετώπισαν προβλήματα.
Επί του παρόντος διορθώνουμε αυτό το πρόβλημα. Εν τω μεταξύ, οι εξέδρες Tic-Tac επικυρώνονται αυτόματα.
Καλά παιχνίδια! Το Διαδίκτυο "
|
|
Γεια σε όλους.
Έχω επιστρέψει για μερικές εβδομάδες κάθε μέρα, στη σελίδα που μου ζήτησε να ελέγξω τη διεύθυνσή μου. Συνεπώς, είμαι υποχρεωμένος κάθε μέρα να επιβεβαιώσω ότι η διεύθυνσή μου είναι έγκυρη. Αυτό εμφανίζεται μόνο στο CadoVillage , όχι στους άλλους 2 ιστότοπους.
Αντίο, θα δούμε σύντομα
|
|
Γεια σας
Οι βιτρίνες Tic Tac είναι σε αυτόματο τρόπο για αρκετές εβδομάδες και μέχρι νεωτέρας ειδοποίησης, όπως ήδη αναφέρθηκε. Θυμάμαι επίσης ότι δεν αλλάζει τίποτα όσον αφορά τα κέρδη, οπότε ο MadWin είναι πολύ καλός!
Καλά παιχνίδια! Το Διαδίκτυο " Σας ευχαριστώ πολύ, ζήτησα νέα, μου δόθηκε! Έτσι λοιπόν, μέχρι και μια άλλη ειδοποίηση που υπονοεί, επιβεβαίωσε το μήνυμα του Bijou (🌹 είναι το όνομα της αδελφής μου), ότι θα μας προειδοποιήσουν λίγες μέρες πριν, αυτό είναι το ουσιώδες , Δεν χρειάζεται να τονίζω πια αν δεν πήγα να επικυρώσω λέγοντας στον εαυτό μου: "είναι απαραίτητο να πάμε γρήγορα και αν χθες ήταν η τελευταία αυτοματοποιημένη ημέρα τους" Εάν ειδοποιηθείτε μετά τις αργίες με ένα μήνυμα στη μέση της αρχικής σελίδας του ιστότοπου, είναι τέλεια! δεν κάνει λίγα για να με ικανοποιήσει (και λίγα για να με δυσαρεστεί και εγώ) Η υπόθεση φαίνεται στενή Ευχαριστούμε τον ιστό μας 🍸! 🙋
|
|
Γεια σας
Οι βιτρίνες Tic Tac είναι σε αυτόματο τρόπο για αρκετές εβδομάδες και μέχρι νεωτέρας ειδοποίησης, όπως ήδη αναφέρθηκε. Θυμάμαι επίσης ότι δεν αλλάζει τίποτα όσον αφορά τα κέρδη, οπότε ο MadWin είναι πολύ καλός!
Καλά παιχνίδια! Το Διαδίκτυο "
|
|
για το φανάρι 83
Συμφωνώ απόλυτα με εσάς, είναι αλήθεια ότι αυτή τη φορά καθυστερεί ιδιαίτερα όταν δεν έχουμε πληροφορίες σχετικά με το μέλλον της αυτόματης επικύρωσης. Έγραψα στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών και μου είπαν ότι θα ενημερώθηκα λίγες μέρες πριν από το τέλος της αυτόματης επικύρωσης χωρίς να μου δώσετε ημερομηνίες.
ίσως όλοι οι δυστυχισμένοι άνθρωποι σε αυτό το σύστημα θα πρέπει να γράψουν μια σημείωση στο φόρουμ. Αυτό μπορεί να κάνει τα πράγματα να συμβούν.
καλή τύχη σε όλους τους συγγραφείς
|
|
συμφωνώ μαζί σας, αρχίζει να είναι μακρύς, δεν υπάρχουν νέα ... αρχίζουμε να αναρωτιέται κανείς αν ο MadWin δεν MadWin ! η εξυπηρέτηση πελατών είναι απρόσιτη, δεν έχουμε νέα από τον ιστό ... ρουφούν, θα αισθανόμασταν σχεδόν εγκαταλελειμμένοι!
|
|
Ο webmaster μας είχε την εξαιρετική καλοσύνη να ανοίξει μια συζήτηση με τίτλο "Τεχνικά προβλήματα: πληροφορίες και παρακολούθηση" 🙁y): 🙁y): Διάβασα τις πληροφορίες, αλλά ξέχασε να μας δώσει την "παρακολούθηση" !!!! 🙁n):
Πότε θα είναι νέα για το τέλος της αυτοματοποίησης της επικύρωσης; Με αυτό το ρυθμό, έχουμε για ολόκληρο το χρόνο. Ακόμα κι αν θα διαρκέσει, θα θέλαμε να το ξέρουμε, οπότε ελπίζω ότι ο webmaster μας διαβάσει αυτό το μήνυμα ... και θα το ακολουθήσει ιδιαίτερα.
Δεν μπορούμε ούτε να απειλήσουμε να χτυπήσουμε, θα στερηθούμε από παιχνίδια, επομένως καταδικάζουμε να περιμένουμε χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα, είναι δύσκολο, έτσι; Ελπίζω πληροφορίες στην αρχή της εβδομάδας, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων εξ ονόματος όλων των tictaceurs.😃 🙋🙋
|
|
web 'ειδήσεις; πίσω στο φυσιολογικό στη θέα;
|
|
Καλησπέρα,
Συμφωνώ απόλυτα με σας ότι πάει πολύ καιρό. Το s. Ο πελάτης μου είπε το 9/02 πίσω στο κανονικό σύντομα. παρακαλώ να το κάνετε γρήγορα !!!!!!!! ευχαριστώ ευχαριστώ
|
|
Πότε είναι το τέλος της αυτόματης επικύρωσης; Τα προβλήματα πρέπει να καθοριστούν από τότε !! Θα ήθελα να προχωρήσω λίγο πιο γρήγορα! Καλησπέρα
|
|